Home > In- of verkoopformulieren per email versturen

In- en verkoopformulieren en overzichten per e-mail versturen

Een PDF-bestand met order of factuur bij een email invoegen

Als u SnelStart Plus gebruikt, kunt u uw in- en verkoopformulieren en overzichten ook als PDF-bestand opslaan en vervolgens bij een email invoegen.

Een order of factuur in een email plakken

Maakt u uw e-mails met Microsoft Outlook, dan kunt u vanaf SnelStart Nota 2 op een eenvoudige wijze via SnelStart uw facturen per E-mail verzenden.

Let op! Dit werkt alleen met Microsoft Outlook als de berichtindeling op RTF-indeling of HTML staat, want bij Tekst zonder opmaak kunt u geen plaatjes opnemen. Controleer uw instelling bij Extra, Opties, E-mailindeling, Berichtindeling.

Voer de volgende stappen uit voor het maken van een e-mail met factuur voor Microsoft Outlook (berichtenindeling RTF-indeling of HTML):

Een order of factuur bij een email invoegen zonder SnelStart Plus

Tip! Gebruikt u in Microsoft Outlook de berichtindeling Tekst zonder opmaak of werkt u met Microsoft Outlook express, dan dient u het plaatje van de factuur eerst in Paint of MS Word te plakken en dan op te slaan. Dit bestand is dan in een e-mail in te voegen via Invoegen, Bestand.

Voer de volgende stappen uit voor het maken van een e-mail met factuur voor Microsoft Outlook express of voor Microsoft Outlook (berichtenindeling Tekst zonder opmaak):