Home > Wachtwoord vergeten
Let op! Het wachtwoord
moet identiek (dus met dezelfde hoofdletters en
kleine letters) worden ingegeven, anders wordt het niet geaccepteerd.
Lukt het niet, probeer het wachtwoord dan nog eens maar dan met andere
hoofdletters/kleine letters.
Als u met SnelStart Plus werkt, dan kan
de administratie met een eigen wachtwoord voor elke gebruiker beveiligd
worden.
De gebruikers moeten dan hun naam én hun wachtwoord opgeven voordat de
administratie wordt geopend.
Als u het wachtwoord niet meer weet, vraag dan de beheerder om in te loggen en uw wachtwoord wijzigen.
Is de beheerder het wachtwoord kwijt,
dan kan de beheerder tijdens kantooruren (zie Abonnementsbepalingen
voor openingstijden) de helpdesk van SnelStart bellen.
De helpdesk medewerker kan tegen vergoeding het wachtwoord verwijderen.
Werkt u niet met SnelStart Plus,
dan kan de administratie met een algemeen wachtwoord beveiligd worden.
De gebruikers moeten dan het algemene wachtwoord invoeren voordat de administratie
wordt geopend.
Als u het wachtwoord niet meer weet, kunt u tijdens kantooruren de helpdesk
van SnelStart bellen.
U dient daarbij een aantal voorbereidende stappen uit te voeren:
Op het moment dat u de administratie wilt openen krijgt u een inlogvenster. Hierin drukt op op [F12].
U krijgt dan het venster Wachtwoord vergeten
te zien.
Hierin wordt een code voor SnelStart getoond; deze code is iedere keer
dat u dit venster opent anders.
Let
op! Het heeft geen nut om de code op te schrijven en het venster
af te sluiten en daarna de helpdesk van SnelStart te bellen!
Opent u het venster dan opnieuw, dan wordt een andere code getoond, waardoor
de afgegeven pincode niet werkt.
Bel nu de helpdesk van SnelStart, de helpdesk medewerker geeft voor de code die u nu getoond wordt een pincode af.
Voer de pincode in het venster Wachtwoord vergeten in en klik op OK, het wachtwoord wordt verwijderd;
U kunt
een nieuw wachtwoord ingeven.