Home > kaartenbak ontwerpen, menu
Met SnelStart Plus kunt u kaartenbakken/extra velden maken en beheren. Ook kunt u kaartenbakken koppelen
In een kaartenbak kunt u allerlei gegevens vastleggen. Heeft u een SnelStart Nota module of SnelStart Boek module, dan heeft u standaard een aantal kaartenbakken voor onder andere de gegevens van uw klanten, artikelen, leveranciers en grootboekrekeningen. Hierin kunt u de gegevens invoeren en onderhouden bij de betreffende Onderhoudprogramma's, bijvoorbeeld bij Onderhoud, Klanten.
Met de items uit de vervolgmenu's van Programma, Kaartenbak ontwerpen kunt u uw eigen kaartenbak(ken) ontwerpen, aanpassen of verwijderen én extra velden voor de standaard kaartenbakken met de gegevens van uw klanten, artikelen, leveranciers of grootboekrekeningen aanmaken.
Tip! Klik in onderstaand plaatje voor uitleg.
het menu Kaartenbak ontwerpen bij SnelStart Plus
Nieuwe
kaartenbak maken
Een nieuwe kaartenbak wordt aan het menu Onderhoud,
Kaartenbakken toegevoegd. In een vervolgmenu kunt u de kaartenbak(ken)
selecteren. Daarna kunt u de gegevens voor de eigen kaartenbak(ken)
invoeren of wijzigen.
Extra
velden voor onderhoudvensters
De extra velden die u voor een standaard SnelStart kaartenbak hebt
gemaakt, worden aan die kaartenbak toegevoegd en in het betreffende
onderhoudvenster op een apart tabblad Extra
velden getoond. Extra velden voor uw klantenbestand staan bij
Onderhoud, Klanten op het tabblad Extra
velden.
Verwante onderwerpen