Home > Benodigde onderdelen verkoopvenster
Om het verkoopvenster zo overzichtelijk mogelijk te houden en het wisselen tussen meerdere tabbladen zoveel mogelijk te vermijden, worden van de onderdelen die voor u beschikbaar zijn alléén de onderdelen die nodig zijn getoond.
Afhankelijk van de SnelStart Nota module die u heeft geactiveerd en een
aantal opties die u in kunt stellen binnen de verkoopsjablonen en
de instellingen voor het factureren zijn er in het verkoopvenster
meer of minder kaders met gegevens en invoervelden beschikbaar.
Heeft u de module SnelStart Plus dan kunnen per medewerker rechten worden
toegekend. Medewerkers kunnen al dan niet rechten krijgen voor het
maken van orders en het verwerken van facturen. Ook daaraan wordt
het verkoopvenster aangepast: u krijgt alleen die onderdelen te zien
waarmee u mag werken.
Via Tabbladbeheer
kunt u zelf aangeven welke kaders u wilt tonen en op welke plaats.
Alleen als de gegevens niet allemaal op het verkoopvenster passen, wordt gebruik gemaakt van tabbladen. Het programma 'regelt' dit automatisch, zie Flexibele indeling vensters SnelStart