Home > Diverse informatie > Algemeen > Mogelijkheden SnelStart Plus
Tip! Klik op een van onderstaande links voor veel gestelde vragen over dat onderwerp.
Importeren: Klanten, leveranciers, artikelen en boekingen
importeren, de meest voorkomende bestandsformaten kunt u importeren.
Lijsten
en Grafieken maken: Zelf bestaande lijsten
wijzigen of nieuwe lijsten aanmaken, werken met lettertypes, plaatjes
en formules en uitgebreide mogelijkheden om grafieken te maken van
omzetten per klant, per artikel of per omzetgroep. Vergelijkingen
over meerdere jaren zijn hierbij mogelijk.
Extra
velden en kaartenbakken maken: De standaard klanten- leveranciers-
artikel- en grootboekrekening-gegevens uitbreiden met tekst- foto-
datum- valuta- memo- en/of getalvelden.
Kaartenbakken maken en beheren: Naar eigen inzicht kaartenbakken aanmaken.
Per kaart opslaan van gegevens in tekst- foto- datum- valuta- memo-
en/of getalvelden. Relationele kaartenbak met koppelingsmogelijkheden
naar eigen SnelStart-kaartenbakken of de SnelStart klanten- leveranciers-
artikel- en grootboekrekeningkaartenbakken.
Kaarten
kopiëren in onderhoudvensters met een sleutelveld. Wilt u een
nieuwe artikelkaart aanmaken, dan kunt u dat ook doen door eerst een
bestaande kaart met veel dezelfde gegevens te kopiëren en daarna aan
te passen.
Een reeks
kaarten verwijderen in onderhoudvensters.
Gegevens uit keuze- en invoertabellen
(zoekvensters, historische overzichten enz.) exporteren
naar andere programma's,
bijvoorbeeld (een selectie van) uw artikelen naar Microsoft Excel.
U doet dit door ze in eerst SnelStart via het
snelmenu te kopiëren naar het klembord van Windows en dan in de
andere toepassing te plakken met [Ctrl+V].
Overzichten en verkoopformulieren
als PDF-bestand opslaan,
zodat u ze bijvoorbeeld per email kunt versturen.
Gebruikersrechten toekennen via het Gebruikersbeheer.