0
Als bepaalde documenten worden afgedrukt dan worden de drie regels van de voettekst met de adresgegevens over elkaar heen afgedrukt.
Als hetzelfde document vanaf een andere (vergelijkbare) pc op dezelfde printer wordt afgedrukt, dan is er geen probleem.
Het probleem zit dus niet in de betreffende sjabloon, want het document wordt op de ene pc wel goed afgedrukt en op de andere niet.
Bovendien zit het probleem ook niet in de printer, want wanneer een voorbeeld van de afdruk op het scherm wordt opgevraagd staan de onderste regels in beeld ook al over elkaar heen (dus voordat er een opdracht naar een printer is verzonden).
Antwoorden (2)
  • Aanvaard antwoord

    donderdag, juni 13 2013, 07:11 PM - #permalink
    0
    Omdat SnelStart de printerinstellingen, zoals het papierformaat, uit Windows overneemt moeten die daar ingesteld worden.

    Zie voor het aanmaken van een nieuw papierformaat:

    http://www.iconsult.nl/index.php/forum/7/23-papierformaat-instellen-in-windows
    Het antwoord wordt verkleind weergegeven Show
  • Aanvaard antwoord

    donderdag, juni 13 2013, 07:14 PM - #permalink
    0
    Als het nog niet werkt, dan kan nog 1 van de volgende opties ingesteld worden bij "Eigenschappen van printer":
    - "Geavanceerd", Verwijder het vinkje voor: "Geavanceerde afdrukfuncties inschakelen"
    - "Algemeen", "Voorkeursinstellingen", "Papier/Kwaliteit", selecteer bij papierinvoer de juiste methode i.p.v. "Automatisch selecteren"
    - "Geavanceerd", "Standaardinstellingen", "Papier/Kwaliteit", selecteer bij papierinvoer de juiste methode i.p.v. "Automatisch selecteren"

    Kijk of de Landinstellingen goed staan:
    Kies in het Configuratiescherm bij Landinstellingen voor "Nederlands (Nederland)"
    Start hierna de computer opnieuw op.
    Het antwoord wordt verkleind weergegeven Show
Uw antwoord

iConsult

Lekdijk-West 41

2861 ES Bergambacht

T 0182-309825

M 06-53234924

E

snelstart