Aanvaard antwoord
Henk de Heer
Offline
0
iConsult beschikt over een eigen koppeling met Magento, de SnelStartKoppeling.
De SnelStartKoppeling beschikt over functionaliteit om de volgende synchronisaties uit te voeren:
1. In Magento aangemaakte klanten toevoegen in SnelStart
2. In Magento gewijzigde klanten bijwerken in SnelStart
3. In SnelStart gewijzigde klanten bijwerken in Magento
4. In SnelStart verwijderde klanten verwijderen in Magento
5. In Magento aangemaakte artikelen toevoegen in SnelStart
6. In Magento gewijzigde artikelen bijwerken in SnelStart
7. In SnelStart aangemaakte artikelen toevoegen in Magento
8. In SnelStart gewijzigde artikelen bijwerken in Magento
9. In SnelStart verwijderde artikelen verwijderen in Magento
10. In Magento gemaakte orders toevoegen in SnelStart
U voert uw gegevens dus altijd op de gewenste manier in, óf in SnelStart óf in Magento.
De SnelStartKoppeling zorgt er dan voor dat beide programma's dezelfde gegevens hebben.
Niet alleen voor het invoeren van nieuwe gegevens, maar ook voor het verwerken van wijzigingen (bijv. adreswijzigingen / prijswijzigingen) zal dit veel tijd besparen.
Terwijl het niet meer mogelijk is dat er foutieve gegevens in staan omdat vergeten is e.e.a. zowel in SnelStart als in Magento bij te werken.
Velden die worden gesynchroniseerd:
Klanten: Naam, FactuurContactpersoon, FactuurAdres, FactuuradresPostcode, FactuuradresWoonplaats, FactuuradresLand, VerzendContactpersoon, VerzendAdres, VerzendadresPostcode, VerzendadresWoonplaats, VerzendadresLand, Telefoonnummer, MobieleTelefoonnummer, Faxnummer, E-mailadres, Btw-nummer
Artikelen: Artikelcode, Omschrijving, Verkoopprijs, Inkoopprijs
Artikelen extra velden (naar keuze): Extra zoekwoorden, Artikelnummer leverancier, Leverancier-levertermijn, Ean-code, Gewicht, In webwinkel / Status, Voorraad
Deze koppeling kost € 1500,00 éénmalig en aansluitend € 300,00 per jaar.
Neem bij interesse contact met ons op om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.
De SnelStartKoppeling beschikt over functionaliteit om de volgende synchronisaties uit te voeren:
1. In Magento aangemaakte klanten toevoegen in SnelStart
2. In Magento gewijzigde klanten bijwerken in SnelStart
3. In SnelStart gewijzigde klanten bijwerken in Magento
4. In SnelStart verwijderde klanten verwijderen in Magento
5. In Magento aangemaakte artikelen toevoegen in SnelStart
6. In Magento gewijzigde artikelen bijwerken in SnelStart
7. In SnelStart aangemaakte artikelen toevoegen in Magento
8. In SnelStart gewijzigde artikelen bijwerken in Magento
9. In SnelStart verwijderde artikelen verwijderen in Magento
10. In Magento gemaakte orders toevoegen in SnelStart
U voert uw gegevens dus altijd op de gewenste manier in, óf in SnelStart óf in Magento.
De SnelStartKoppeling zorgt er dan voor dat beide programma's dezelfde gegevens hebben.
Niet alleen voor het invoeren van nieuwe gegevens, maar ook voor het verwerken van wijzigingen (bijv. adreswijzigingen / prijswijzigingen) zal dit veel tijd besparen.
Terwijl het niet meer mogelijk is dat er foutieve gegevens in staan omdat vergeten is e.e.a. zowel in SnelStart als in Magento bij te werken.
Velden die worden gesynchroniseerd:
Klanten: Naam, FactuurContactpersoon, FactuurAdres, FactuuradresPostcode, FactuuradresWoonplaats, FactuuradresLand, VerzendContactpersoon, VerzendAdres, VerzendadresPostcode, VerzendadresWoonplaats, VerzendadresLand, Telefoonnummer, MobieleTelefoonnummer, Faxnummer, E-mailadres, Btw-nummer
Artikelen: Artikelcode, Omschrijving, Verkoopprijs, Inkoopprijs
Artikelen extra velden (naar keuze): Extra zoekwoorden, Artikelnummer leverancier, Leverancier-levertermijn, Ean-code, Gewicht, In webwinkel / Status, Voorraad
Deze koppeling kost € 1500,00 éénmalig en aansluitend € 300,00 per jaar.
Neem bij interesse contact met ons op om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.
AUB inloggen om een reactie te plaatsen
U moet inloggen om te kunnen reageren. Gebruik Login rechts of aanmelden om een account aan te maken als u hier nieuw bent.
Aanmelden »